RIX Blogger

Icon

UrbanRo ikdienas pieraksti

krizdabz.id.lv -> kzd.lv || krizdabz.lv (atjaunots)

Par domeina tēmu pie krizdabz:

Izskatās, ka man komentēšanas iespējas pie krizdabz.id.lv ir liegtas/uzlikats gaidīšanas rezīmā, tad:
Man jau liekas, ka šobrīd krizdabz‘am (?) ir visas iespējas konceptuāli mainīt savu “interneta ID” – izvēlēties vai turpināt rakstīt “zem” domeina, kas ir viņa niks, vai pieiet tam nedaudz profesionālāk un izvēlēties tematisko vai sava vārda (kā minēts komentāros iepriekš). Tie būtu optimāli priekšnosacījumi. Un jāatceras arī, ka jo īsāks un labskanīgāks, jo labāk…
PS Kā liecina NIC dati, tad šobrīd, ilgi nedomājot, krizdabz jau ir rezervējis “kzd.lv” un “krizdabz.lv“.

— papildinājums 3 —
🙂 Nu “Akismet” mani mētā iekšā-ārā, vairs nesatrauc. kāds mani .lv nemīl :D, bet ne par to…
nu jā… gala variantā jau lapa un domeins pieder Tev pašam. Tas jau tikai tāds ieteikums. Piemērs no manis. Lai arī man ir iespēja hostēt savu blogu pie sevis, arī es esmu pieradis, ka tas ir tur kur tas ir.
Un šobrīd “darbam” tiek sagatavots cits domeins [e-art.lv], bet CV un kontaktiem + testiem mans niks [rolandinsh.lv]. Blogs joprojām uz bezmaksas…
Lai arī šobrīd ir iespēja lētāk iegādāties domeinu, neuskatu, ka būtu nepieciešamība pēc divu niku (krizdabz.lv un kzd.lv) domeiniem. Paskaties uz to stratēģiskāk un uz nākotni vērstu. Prātīgāk, ja jau vēlies iegādāties divus, būtu viens no diviem (krizdabz.lv vs. kzd.lv) un otru tad attiecīgi super-seo-pr-free-girl.lv (vai super-blogeris.lv) domeins, kas kalpotu nākotnei… ja būs interese par to ko dari tagad, sliktākajā gad. labskanīguma dēļ varēsi pārdot (uz ko gan cer lielākā daļa, kas tagad sapērkas 😀 )
Un arī joprojām darbosies deni2s ieteiktais variants.
Oppā! sanāca tāda atgriešanās jautājumos par domeinu izvēli un to ko Tu ar savu lapu vēlies pateikt 🙂

Filed under: Bez tēmas

Komentēt

